niedziela, 12 stycznia 2014

Projekt Samo_Się VIII


No i mama zapomniała. Wymyśla zabawy, fotografuje, a my już jesteśmy przecież w innej kategorii wiekowej. 6 miesięcy uppp....A więc o nowej perspektywie będę pisała ja Pola. Już większość czasu spędzamy na brzuszku. Oglądanie książek idzie nam całkiem fajnie, samo decydujemy, na której stronie zatrzymujemy się dłużej, a które omijamy.

Zaczęłam zauważać swojego brata Tymonka. To całkiem miło zobaczyć kogoś, kto ma takie proporcje jak ty i nie patrzy na Ciebie z góry.
Z daleka jest niczego sobie...


...ale z bliska to już mega przystojniak.


Ale najważniejszy dla mnie punkt widzenia zmienił się dzisiaj, kiedy tata niósł mnie w nosidełku przodem do świata. Tyle miałam wrażeń, że zasnęłam. Ehhh Dobranoc.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz